Firma tanıtım yazısı, şirket tanıtım yazısı, tanıtım yazısı yayınlama, firma tanıtım maili, firma tanıtım dosyası, basın bülteni ve online PR çalışmaları.

31 Mart 2018 Cumartesi

Firma tanıtım dosyası nasıl olmalıdır?

Firma tanıtım dosyası firmaların potansiyel iş ortakları ve müşterileri için en çok ihtiyaç duyduğu araçlardan biridir. Firma tanıtım yazısı ile arasındaki fark firma tanıtım dosyasının daha kapsamlı olmasıdır.

Firma tanıtım dosyası profesyonel bir şekilde hazırladığı takdirde yatırımcıların, iş ortaklarının ve müşterilerin ilgisini çekecek ve geri dönüşler sağlayacaktır.

Firma tanıtım dosyası nasıl olmalıdır?

Firma tanıtım dosyası firma ile ilgili temel bilgileri içermelidir.

Firmanın kurumsal kimliğini reklamdan ufak bir şekilde sunmalıdır.

Firmanın verdiği hizmetler, referanslar ve diğer çözümler dosya içinde yer almalıdır.

Firma tanıtım dosyası PDF formatında hazırlanmalıdır.

Mail dışında gönderilecekse PDF versiyon basılı şekilde hazırlanmalıdır.

Firma tanıtım dosyası yüksek kaliteli görseller, logo içermelidir.

Firma tanıtım dosyası firma iletişim bilgileri de içermelidir.

Firma tanıtım dosyası mümkünse infografik de içermelidir.

Firma tanıtım dosyası firma sosyal medya hesapları, varsa kurumsal tanıtım filmi, sosyal sorumluluk projeleri de içermelidir.

Firma tanıtım dosyası çok fazla uzun olmamalıdır.

Firma tanıtım dosyasında firmanın yetkili isimlerinden kısa cümleler yer alabilir.

Tanıtım dosyasında müşterilerin ve iş ortaklarının görüşlerinin yer alması da faydalı olacaktır.

Firma tanıtım dosyası siparişiniz için medyaistasyonu@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.