Firma tanıtım yazısı, şirket tanıtım yazısı, tanıtım yazısı yayınlama, firma tanıtım maili, firma tanıtım dosyası, basın bülteni ve online PR çalışmaları.

13 Nisan 2020 Pazartesi

Şirket tanıtım maili hazırlama, şirket tanıtım maili nasıl hazırlanır?

Şirket tanıtım maili hazırlama, şirket tanıtım maili nasıl hazırlanır? şirketlerin pazarlama departmanlarında çalışan, potansiyel müşteriler kazanmak için çalışmalar yürütenlerce en çok araştırılan konuların başında geliyor.

Peki, şirket tanıtım maili nasıl hazırlanır?

Şirket tanıtım maili şirketin yeni işbirliği geliştirmek için diğer şirketlere ve firmalara gönderdiği bir mail türüdür.

Çok uzun olmamalıdır.

İmla kurallarına uygun olmalıdır.

Şirketin ana faaliyet alanını, hizmetlerini içermelidir.

Aşırı resmi bir ifade ile yazılmamalıdır.

İşbirliğine konu olacak ürün ve hizmetler hakkında kısa bilgi içermelidir.

Ekte PDF olarak gönderilecek bir şirket tanıtım sunumu içermelidir.

İletişim bilgileri içermelidir.

Kişilere özel gönderilmelidir.

Mail başlığı dikkat çekici olmalıdır.

Hitap cümlelerine dikkat edilmelidir. Sayın Yetkili vb. ifadeler kullanılmamalıdır.

Şirket tanıtım maili, şirket hakkımızda yazısı, şirket tanıtım sunumu, şirket haberi yayınlatma ihtiyacınız mı var? 
 
İletişim ve sipariş için: medyaistasyonu@gmail.com