Firma tanıtım yazısı, şirket tanıtım yazısı, tanıtım yazısı yayınlama, firma tanıtım maili, firma tanıtım dosyası, basın bülteni ve online PR çalışmaları.

31 Mart 2018 Cumartesi

Tanıtım maili hazırlama, tanıtım maili nasıl olmalı?

Tanıtım maili hazırlama, tanıtım ve pazarlama çalışmalarını tanıtım maili ile yapmak isteyen firmaların ve markaların en çok ilgi gösterdiği konuların başında geliyor.

Tanıtım maili nasıl hazırlanır? Hazırlarken dikkat edilmesi gereken önemli noktalar şunlar;


Tanıtım maili direkt reklam ifadeleri içermemeli.

Tanıtım maili çok uzun olmamalı.

Tanıtım maili hitap cümleleri içermelidir.

Tanıtım maili kişiye ya da firmalara özel olmalıdır.

Mail, imla kurallarına uygun bir şekilde hazırlanmalı.

Profesyonel görseller içermeli.

Doğru zamanda, doğru hedef kitleye iletilmeli.

Tanıtım maili cümle yapısı iyi kurgulanmalı.

Tanıtım maili, aynı zamanda bilgilendirici olmalıdır.

Tanıtım maili iletişim bilgileri içermelidir.

Tanıtım maili bir nevi basın bülteni formatına yakın olmalıdır.

Tanıtım maili doğru zamanda, doğru hedef kitleye iletilmelidir.

Tanıtım maili, pazarlama maili ihtiyacınız için medyaistasyonu@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.