Firma tanıtım yazısı, şirket tanıtım yazısı, tanıtım yazısı yayınlama, firma tanıtım maili, firma tanıtım dosyası, basın bülteni ve online PR çalışmaları.

31 Mart 2018 Cumartesi

Firma tanıtım yazısı nasıl olmalıdır?

Firma tanıtım yazısı konusunda en çok yapılan hatalardan biri de bu yazıların reklam ifadeleriyle hazırlanmasıdır. Firma tanıtımı reklamdan ayrı olarak düşünülmelidir.

Reklam ifadeleriyle dolu bir tanıtım yazısı potansiyel hedef kitlenin dikkatini çekmeyecepş gibi firmaya olan bakış açısını da olumsuz yönde etkileyecektir. Bundan dolayı firma tanıtım yazısı profesyonel bir şekilde yazılmalıdır.

Firma tanıtım yazısı nasıl olmalı?


Firma tanıtım yazısı özgün olmalıdır.

Firma tanıtım yazısı reklam ifadelerinden uzak olmalıdır.

Tanıtım yazısı imla kurallarına uygun bir şekilde hazırlanmalıdır.

Tanıtım yazısı çok fazla uzun olmamalıdır.

Firma tanıtım yazısı firmanın kurumsal kimliğini en iyi şekilde yansıtmalıdır.

Tanıtım yazısı ürün ve hizmetler değişip geliştikçe belli dönemlerde güncellenmeli gerekirse yeniden hazırlanmalıdır.

Tanıtım yazısı akıcı olmalıdır ve herkes tarafından anlaşılır ifadeler içermelidir.

Firma tanıtım yazısı firma, ürün ya da hizmet ile alakalı görsel içermelidir.

Firma tanıtım yazısı samimi ve doğal ifadeler ile kaleme alınmalıdır.

Firma tanıtım yazısı yazdırmak için medyaistasyonu@gmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz.