Firma tanıtım yazısı, şirket tanıtım yazısı, tanıtım yazısı yayınlama, firma tanıtım maili, firma tanıtım dosyası, basın bülteni ve online PR çalışmaları.

31 Mart 2018 Cumartesi

Firma tanıtım yazısı nedir?

Firma tanıtım yazısı, firmalar, ürün ve hizmetleri hakkında potansiyel müşterileri ve yatırımcıları bilgilendirmek amacıyla yazılan profesyonel içeriktir.

Firma tanıtım yazısı "Hakkımızda" yazısı olarak da bilinir. Bu yazı kapsamında firmalar hedef kitle ve iş ortaklarının bilgilenmesi amacıyla kendilerinden, ürün ve hizmetlerinden genel olarak bahseder.

Firma tanıtım yazısı, hedef kitle ile firma arasında köprü vazifesi gören en önemli içerik olduğu için mutlaka özenle hazırlanmalıdır.

Günümüzde birçok firma son yıllarda internet ortamında daha fazla kişiye ulaşmak için çalışmalar yapsa da hala kurumsal bir web sitesi olmayan, müşteriler ile online mecralarda iletişim kurmayan çok sayıda firma var. Kurumsal web sitesine sahip olan firmaların da sitelerindeki içeriklerin %90'ı çağın gereksinimlerini karşılamaktan uzak.

Yıllar önce özensizce yazılmış içerikler güncellenmemiş, geliştirilmemiş. Firma yetkilileri online pazarlama çalışmaları konusunda yeterince bilgili ve istekli değil. Hala internetin iş büyütme ve daha fazla müşteriye ulaşmada etkili bir araç olduğunun farkında değiller. Firma tanıtım yazısı örnekleri incelenmiyor. Pazarlama diline uygun bir şekilde hazırlanan içeriklerin getirisinin yüksek olduğu bilinen bir gerçek. Bundan dolayı firmaların tanıtım yazısı ve diğer içerik ihtiyaçlarını profesyonel bir şekilde karşılaması büyük önem taşıyor.

Firmaların kendileri, ürün ve hizmetleri hakkında tanıtıcı bilgileri hedef kitleye sunmasında web sitelerinde yer alan firma tanıtım yazısı önemli rol oynuyor. Firma tanıtım yazısı aynı zamanda linkli bir şekilde haber siteleri ve bloglarda da yayınlanabiliyor. Bu işlem firma web sitelerinin SEO anlamında daha iyi bir seviyeye gelmesinde, organik anlamda büyüyüp gelişmesinde etkili oluyor.

İyi hazırlanmış, bilgilendirici, reklamdan uzak bir firma tanıtım yazısı ile firmalar hedefledikleri kitlenin dikkatini daha kolay çekebilir. Potansiyel müşteriler ürün, hizmet ve firma hakkında bilgi almak için arama motorunu sıkça kullanıyor. Arama motoru sorgusu sonucu ulaştıkları firma web sitelerinin içerik bakımından zengin olmaması kullanıcıları hayal kırıklığına uğratabiliyor.

Bu yüzden firmaların kurumsal web sitelerini sürekli güncel tutmaları ve içeriklerini zaman zaman gözden geçirmeleri büyük önem taşıyor.  Firmanın geçmişini, ürün ve hizmetlerini tanıtması ve anlatması günümüz iş dünyasında çok önemli bir husus. Bu yüzden tüm firmalar profesyonel bir şekilde hazırlanmış içeriklere odaklanmalı.

Firma tanıtım yazısı her sektöre göre değişiklik gösterebilir. İnşaat firması tanıtım yazısı ile tekstil firması tanıtım yazısı bir olmayacaktır. Her sektörün dinamikleri, hedef kitlesi ve mevcut potansiyeli farklılık gösteriyor.

firmatanitimyazisi.blogspot.com.tr adlı bu site firmaların tanıtım yazısı konusundaki ihtiyaçlarına profesyonel, hızlı ve ekonomik çözümler sunmak amacıyla hizmet veriyor. Firmaların tanıtım konusunda ihtiyaç duyabilecekleri içerikler titizlikle kısa sürede hazırlanıyor ve teslim ediliyor.

Firma tanıtım yazısı, firma tanıtım sunumu, tanıtım yazısı yazımı, tanıtım yazısı yayınlama, basın bülteni yazımı gibi talepleriniz konusunda bize medyaistasyonu@gmail.com adresinden her zaman ulaşabilirsiniz. Mailinize en kısa sürede dönüş yapacağız.