Firma tanıtım yazısı, şirket tanıtım yazısı, tanıtım yazısı yayınlama, firma tanıtım maili, firma tanıtım dosyası, basın bülteni ve online PR çalışmaları.

31 Mart 2018 Cumartesi

Firma tanıtım yazısı yazımı ve yayınlama hizmeti

Firma tanıtım yazısı yayınlama çözümlerimiz ile firmanızın online mecralarda daha fazla görünmesini ve firma web sitenizin daha iyi bir konuma ulaşmasını sağlayabilirsiniz.

Firma tanıtım yazısı yayınlama hizmeti kapsamında tanıtım yazısı firmanıza özel bir şekilde hazırlanır. Hazırlanan firma tanıtım yazısı firmanızın ürün, hizmet ve hedef kitlesine uygun mecralarda (haber sitesi, blog vb.) linkli bir şekilde yayınlatılır.

Bu çalışmanın faydaları;

Firmanızın internetteki görünürlüğü artar.

Haber sitelerinde yer alan firmanız tüketicilerin dikkatini daha çok çeker.

Firmanızın itibarı ve güvenilik algısı yükselir.

Firma web siteniz arama motorunda daha üst sıralarda yer alabilir.

Tanıtım yazısı satışı çalışması il bazlı, bölgesel ve ulusal olarak yapılabilir. Firmanız ile ilgili yayınlatılan firma tanıtım yazısı ile ilgili bir yayın raporu tarafınıza en kısa sürede teslim edilir.

Bu çalışmanın ücreti firma tanıtım yazısının yayınlatılacağı mecra sayısına göre değişiklik gösterse de birçok reklam ve pazarlama çalışmasına göre ekonomik olmaktadır.

Sipariş için: medyaistasyonu@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.