Firma tanıtım yazısı, şirket tanıtım yazısı, tanıtım yazısı yayınlama, firma tanıtım maili, firma tanıtım dosyası, basın bülteni ve online PR çalışmaları.

1 Nisan 2018 Pazar

Firma tanıtımı en etkili ve ekonomik bir şekilde nasıl yapılır?

Firma tanıtımı, son yıllarda firma sahiplerinin ve yöneticilerinin en çok ilgi gösterdiği konular arasında yer alıyor. Tanıtım ve reklam için binlerce liralık bütçeler ayıran firmalar olsa da KOBİ'ler ve girişimlerin büyük çoğunluğunun tanıtım, reklam ve pazarlama konusunda her ay düzenli olarak ayırabileceği bir bütçe maalesef yok. Bu noktada firma tanıtım çalışmalarının ekonomik bir şekilde yapılması büyük önem taşıyor. 

Firma tanıtımı nasıl yapılır?

Firma tanıtımı yapılmadan önce bazı soruların mutlaka cevaplanması gerekiyor. Firmanın hedef kitlesi kim, mevcut rakipler kimler? Şu ana kadar tanıtım için ne yapıldı? Hangi mecralarda daha fazla aktif olundu? Firma tanıtımı için ayrılabilecek bir bütçe var mı? Firma tanıtımında öncelik hangi mecralar? Medyada yer almak isteniyor mu? Firma tanıtımından beklenti ne? Prestij mi yoksa satışları artırmak mı? Firmanın halihazırda bir web sitesi mevcut mu? Kurumsal web sitesi içerikleri güncel mi? Rakipler tanıtım ve reklam konusunda hangi çalışmaları yapmış? Sosyal medya hesapları ne durumda? 

Ekonomik ve etkili firma tanıtımı önerileri

Firma tanıtım yazısı hizmeti: Firma tanıtım yazısı yazımı ve bu yazının firmanın hedef kitlesine uygun sitelerde linkli bir şekilde yayınlatılması.

Firma tanıtım sunumu: Hazırlanacak firma tanıtım sunumunun potansiyel müşterilere ve yatırımcılara iletilmesi.

Basın bülteni: Basın bülteni yazımı, basın bülteni dağıtımı ile firmanın online ve geleneksel medyada görünürlüğünü artırmak.

Kurumsal blog içerikleri: Firmanın kurumsal web sitesinde blog oluşturmak ve düzenli bir şekilde içerik üreterek hedef kitlenin ilgisini organik bir şekilde çekmek.

E-posta pazarlama: Tanıtım maili hazırlama, pazarlama maili oluşturma ve ilgili hedef kitleye belli periyotlarda gönderme.

Sosyal medya pazarlama: Sosyal medya aracılığıyla potansiyel müşterilerin dikkatini çekmek, sosyal medya fenomenleri ile işbirliği yapmak ve sosyal medyada görünürlüğü artırmak.

Firma tanıtımı hakkında destek almak isterseniz medyaistasyonu@gmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz. Marka, ürün ve hizmetlerinize özel bir plan hazırlayarak firmanızı en etkili ve ekonomik bir şekilde tanıtmaya yardımcı olabiliriz.