Firma tanıtım yazısı, şirket tanıtım yazısı, tanıtım yazısı yayınlama, firma tanıtım maili, firma tanıtım dosyası, basın bülteni ve online PR çalışmaları.

1 Nisan 2018 Pazar

Firma tanıtım yazısı nerelerde kullanılır?

Firma tanıtım yazısı, firmanın tanıtım ve pazarlama çalışmaları kapsamında yaygın bir şekilde kullandığı içerik türlerinden biri.

Firmalar, tanıtım yazılarını kurumsal web sitelerinde kullanabildikleri gibi tanıtım maili, tanıtım dosyası gibi araçlar için de kullanıyor. Bunların yanı sıra tanıtım yazısı linkli bir şekilde haber siteleri ve bloglarda da yayınlatılabiliyor. Bu çalışma kurumsal SEO için son yıllarda büyük önem taşıyor.

Firma tanıtım yazısının iyi hazırlanmış olması o yazıyı okuyanların firma, ürün ve hizmet hakkında bilgi sahibi olmalarını sağladığı gibi firmaya olan bakış açısını da şekillendiriyor.

Firma tanıtım yazısı, firmayı tanıtan doğru kelimeler ve doğru açıklamalar içermeli. Şirket tanıtım yazısı web sitelerinde yayınlatılacaksa aynı zamanda arama motorlarına dost olabilmeleri için doğru teknikle ve doğru link sayıları ile yazılmış olmalı.

Firma tanıtım yazısı hazırlama konusunda profesyonel çözümler sunuyoruz. Ana uzmanlık alanımız olan firma tanıtım yazısı hazırlam hizmeti ile firmanızın tanıtım çalışmalarına destek sunuyoruz. Firma tanıtım yazısı yazımı haricinde tanıtım yazısı yayınlama hizmeti de sunuyoruz. Bu kapsamda firmanız hakkında hazırladığımız tanıtım yazısı haber sitesi ya da bloglarda yayınlatılıyor. Her bir haber sitesi ya da blog için ayrı ayrı tanıtım yazısı hazırlayarak doğal bir şekilde web sitenizin yükselmesine katkı sağlıyoruz.

Sipariş için: medyaistasyonu@gmail.com adresinden bize ulaşabilirsiniz.