Firma tanıtım yazısı, şirket tanıtım yazısı, tanıtım yazısı yayınlama, firma tanıtım maili, firma tanıtım dosyası, basın bülteni ve online PR çalışmaları.

12 Kasım 2019 Salı

Düşük bütçeli firma tanıtımı nasıl yapılır?

Firma tanıtımı, yeni açılan ya da mevcut müşteri potansiyelini artırmayı düşünen her ölçekteki işletme için büyük önem taşıyor.

İnternet kullanımının hızla artması ile birlikte firma tanıtımı konusunda yapılan çalışmalar da çeşitlilik gösteriyor. Firma tanıtımı maliyetli bir çalışma gibi görünse de her işletme kolaylıkla yapabilir.

Firma tanıtımı için;

Öncelikle firmanın, sunulacak ürün ve hizmetin hedef kitlesi net belirlenmeli.

Bu hedef kitle hangi mecralarda vakit geçiriyor, nelere ilgi gösteriyor bunlar temel olarak analiz edilmeli.

Firmanın bir web sitesi olmalı.

Sosyal medya hesapları oluşturulmalı ve sunulan hizmetler, ürünler ile ilgili dikkat çekecek, tüketiciye değer katacak gönderiler düzenli paylaşılmalı.

Firma web sitesinin blog sayfası olmalı ve belli periyotlarda kaliteli içerikler yayınlanmalı.

Google ve Yandex gibi arama motorlarına firma kaydı yapılmalı.

Firmayı iyi bir şekilde ifade edecek firma tanıtım yazısı ya da firma tanıtım maili hazırlanmalı.

Bu firma tanıtım yazısı firma, ürün ya da hizmet ile ilgilenebilecek kişilere ulaştırılmalı.

Firma tanıtım yazısı mail ile gönderilebileceği gibi haber siteleri ve bloglarda yayınlatılabilir.

Mail ile gönderilen firma tanıtım yazısının dikkat çekmesi biraz daha zor. Birçok tüketici reklam gibi gördüğü için okumadan silebiliyor.

Tavsiyemiz firmanın hedef kitlesine en uygun haber sitelerinde bu yazının linkli ve firma ile ilgili iletişim bilgilerini içerek şekilde yayınlatılmasıdır.

Firma tanıtım yazısı yazımı ve firma tanıtım yazısı yayınlama çözümleri için medyaistasyonu@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz. Firmanızın online görünürlüğü artırmak adına en etkili ve ekonomik çalışmaları birlikte planlayabiliriz.