Firma tanıtım yazısı, şirket tanıtım yazısı, tanıtım yazısı yayınlama, firma tanıtım maili, firma tanıtım dosyası, basın bülteni ve online PR çalışmaları.

18 Kasım 2019 Pazartesi

Tekstil firma tanıtım yazısı nasıl olmalı?

Tekstil firma tanıtım yazısı, tekstil sektöründe faaliyet gösteren firmaların tanıtım çalışmalarında en çok ihtiyaç duydukları metinler arasında yer alıyor.

Rekabetin kıyasıya yaşandığı tekstil sektöründe yeni müşterilere ve iş verecek firmalara ulaşmada tekstil firması tanıtım yazısı önem kazanıyor.

Firma yazısı ile ilgili tekstil firmasını hedef kitleye doğru bir şekilde tanıtmak mümkün olabiliyor. Tekstil firması tanıtım yazısı hazırlarken;

İmla kurallarına uygunluk,

Firma hakkında temel bilgiler,

Referanslar,

Üretim tesisi ve personel istatistikleri,

Ürün grupları hakkında bilgi,

İşbirliği talebi içinse neden tercih edilmesi gerektiğine dair bilgiler,

Yönetici ağzından birkaç cümlelik açıklama

İletişim bilgileri yer almalıdır.

Tekstil firması tanıtımı yaptırmayı düşünüyorsanız, firma tanıtım yazısı ve içerikler için medyaistasyonu@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.