Firma tanıtım yazısı, şirket tanıtım yazısı, tanıtım yazısı yayınlama, firma tanıtım maili, firma tanıtım dosyası, basın bülteni ve online PR çalışmaları.

6 Kasım 2019 Çarşamba

Yeni açılan firma tanıtım yazısı nasıl yazılır?

Yeni açılan firma tanıtım yazısı, firma sahiplerinin tanıtım ve reklam çalışmalarında en çok ihtiyaç duyduğu metinler arasında yer alıyor. Firma tanıtım yazısı, firmanın hedef kitleye yönelik tanıtımında etkili rol oynuyor.

Firma tanıtım yazısı en etkili ve ekonomik dijital pazarlama araçlarından biri. İyi hazırlanmış bir firma tanıtım yazısı hedef kitleye mail ile gönderilebilir ya da haber sitelerinde haber tarzında ücret karşılığında yayınlatılabilir. Firma tanıtım yazısının içerik editörlüğü konusunda donanımlı kişiler tarafından hazırlanması daha doğru olacaktır.

Firma, ürün ve hizmetlerin tüketicilerin dikkatini çekecek şekilde salt reklamdan uzak hazırlanması gerekiyor. Günümüzde birçok yeni firma tanıtım konusuna yeterli ağırlığı vermediği için uzun vadede iş yapamadan piyasadan silinip gidiyor.

Yeni açılan firma tanıtım yazısı nasıl olmalı?

Firmanın hedefleri hakkında bilgi vermeli.

Firmanın ürün ve hizmetlerini içermeli.

Firmanın müşterilere ya da yatırımcılara sunacağı avantajlardan bahsedilmeli.

İmla kurallarına uygun olmalı.

Çok uzun olmamalı.

Firma yetkilisi ağzından ifadeler içermeli.

Firma iletişim bilgileri içermeli.

Öznel ifadelerden (En iyi, sektörün öncüsü, sektör lideri, en büyük vb.) uzak olarak hazırlanmalı.

Firma tanıtım yazısı ile ilgili talepleriniz ve fiyat teklifi için medyaistasyonu@gmail.com adresini kullanabilirsiniz. Maillerinize en kısa sürede dönüş yapılacak.