Firma tanıtım yazısı, şirket tanıtım yazısı, tanıtım yazısı yayınlama, firma tanıtım maili, firma tanıtım dosyası, basın bülteni ve online PR çalışmaları.

28 Ocak 2020 Salı

Firmamı tanıtmak istiyorum, firmamı nasıl tanıtabilirim?

Firmamı tanıtmak istiyorum, firmamı nasıl tanıtabilirim? sorusu yeni firma açanların, firmasını daha fazla kişiye ulaştırmayı düşünenlerin en çok merak ettiği konulardan biri.

Firma tanıtım çalışmaları artık daha fazla önemseniyor. Firmalar geleneksel yöntemler yerine internet üzerinden yeni müşterilere ulaşıyor.

Bundan dolayı firmaların internette görünür olmaları çok daha önemli. Firmanız internet ortamında yoksa potansiyel müşterileri ve yatırımcıları kaçırıyorsunuz demektir.

Firma tanıtımı için yapılabilecek çalışmalar şunlar;

Firma hedef kitlesini belirlemek,

Firma web sitesi oluşturma,

Firma web sitesi içerik yazımı,

Firma blog oluşturmak ve düzenli içerik yazmak,

Firma sosyal medya hesapları açmak ve güncellemek,

Firma web sitesi SEO çalışması yapmak,

Firma ile ilgili basın bülteni dağıtımı yapmak,

Firmanın yerel arama sonuçlarında listelenmesini sağlamak (Yerel SEO)

Firma tanıtım yazısı yazımı ve tanıtım yazısı yayınlatma,

Potansiyel müşterilere firma tanıtım maili gönderme,

Firma tanıtım sunumu hazırlama,

 Firma rehberlerine kayıt


NOT: Firma tanıtımı çalışmaları için bilgi ve fiyat teklifi almak istiyorsanız medyaistasyonu@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz. En kısa sürede geri dönüş yapılacak.